top of page

Southeast Members

Public·13 members
Julius Kondratyev
Julius Kondratyev

Pașii necesari pentru o hotarare AGA validă și opozabilă pentru deschidere cont bancar



Și apropo de avantaje. Dacă încasezi sau faci plăți în mai multe valute, poți gestiona totul prin intermediul contului multivalutar Wise pentru afaceri. Eviți comisioanele de administrare lunară, încasezi gratuit în 10 monede și faci plăți la rata reală de schimb aproape oriunde în lume. Sună bine, nu? Ai toate detaliile în continuare.




Hotarare Aga Pentru Deschidere Cont Bancar



În cazul în care ai nevoie să tranzacționezi mai multe valute pentru business-ul tău și să faci toate operațiunile dintr-un singur cont cu costuri minime, analizează contul multivalutar Wise.


Atunci când analizezi un pachet de cont oferit de o bancă, gândește-te și care sunt operațiunile neincluse pe care tu le faci cel mai des. Numai astfel vei putea estima cât mai exact costurile și decide care este cea mai bună soluție pentru tine.


Iată care sunt comisioanele generice pentru contul curent de business în lei oferit de CEC Bank, astfel încât poți vedea care sunt costurile suplimentare ori dacă nu este mai avantajos să optezi chiar pentru variantă de bază.


Dacă gestionezi bani în mai multe valute pentru business-ul tău, s-ar putea să fie destul de dezavantajos să deschizi conturi pentru fiecare dintre ele. În plus, atunci când vei converti banii, vei pierde la cursul de schimb, care se realizează, de obicei, la cursul băncii ce conține o marjă de profit.


În cazul in care nu există semnătură electronică, aceasta poate fi acordată pe loc, în cadrul apelului video, în baza parteneriatului băncii cu certSIGN. Există și varianta semnăturii de tip olograf, dar în acest caz operațiunea pentru deschiderea de cont curent presupune și o vizită în sucursală.


Pachetul de cont curent Digital, unul dintre pachetele de bază destinate persoanelor juridice, permite efectuarea gratuită a plăților interbancare în lei prin online banking (nelimitat), a celor intrabancare în lei și valută nelimitate prin online banking, precum și încasări intrabancare și interbancare în lei și valută nelimitate. Totodată, oferă acces la Internet și Mobile Banking și include servicii precum SMS Alert sau Direct Debit. Costul lunar este de 25 lei, unul dintre cele mai avantajoase de pe piață. Pentru companiile nou înființate pachetul de cont curent este gratuit.


Art. 6. Orice operatiune bancara efectuata pentru si in numele societatii noastre, este valabila daca este insotita de semnatura singulara a oricareia dintre persoanele desemnate la Art. 5. Persoanele desemnate la Art. 5. vor putea face orice operatiuni bancare in conturile existente ale societatii sau dupa caz vor putea sa deschida noi conturi si in acest scop vor putea face depuneri, transferuri sau lichidari, vor putea verifica situatia conturilor, obtinand si confirmand extrasele de cont si in general ne vor putea reprezenta in relatiile cu orice banca din Romania, atunci cand trebuinta o va cere.


In caz de nevoie, societatea poate incheia cu administratorul un contract de administrare in care sa specifice drepturile si obligatiile lui. In contract poate fi precizata si remuneratia administratorului, iar pentru aceasta se vor plati contributii.


Legalizarea și autentificarea contractelor în fața notarului, asigură legalitatea și respectarea ordinii în orice comunitate. De aceea această parte a activității unui notar sau a unei societăți notariale este una vitală pentru bunul mers al societății.


Onorariul minim care poate fi perceput de biroul notarial pentru autentificarea contractului de vânzare este reglementat de ANEXA Nr. 2 la Ordinul Ministerului Justiției Nr. 46/C/2011 al privind normele privind tarifele de onorarii pentru serviciile prestate de notarii publici.


Donaţia este un contract cu titlu gratuit pentru că una dintre părţi urmăreşte să procure celeilalte părţi un beneficiu, fără a obţine în schimb vreun avantaj. De asemenea, donaţia este şi irevocabilă în baza principiului reglementat de Art. 985 din noul Cod Civil. O excepţie de la acest principiu este donaţia încheiată între soţi care poate fi revocată, însă numai în timpul căsătoriei.


Adunarea generală a acționarilor, asociaților sau membrilor persoanei juridice trebuie să fie convocată de administratorul judiciar/lichidatorul judiciar pentru desemnarea administratorului special, în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderea procedurii.


Ordonanța 62/2020 menționează posibilitatea ținerii adunărilor generale prin teleconferință sau videoconferință sau alte mijloace electronice de comunicare directă la distanță. Aceste mijloace trebuie să îndeplinească o serie de condiții tehnice pentru a asigura, printre altele, posibilitatea identificării participanților, transmisiunea continuă și în direct a adunării generale, înregistrarea acesteia și exprimarea votului în cursul adunării (inclusiv în mod secret, acolo unde este cazul).


Prin continuarea folosirii acestui site, declar că sunt de acord ca Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici si Mijlocii / Fondul de Garantare a Creditului Rural / Fondul Român de Contragarantare să fie autorizat, prin structurile sale, să proceseze datele mele în cererea pentru înregistrarea IMM în Programul Naţional IMM Invest România.


FNGCIMM SA IFN, FGCR IFN SA și FRC SA prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în strictă conformitate cu prevederile Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR). Folosim cookie-uri în scopul personalizării conținutului, analizei traficului și analizei informațiilor privind modul în care folosiți website-ul nostru. În cazul în care doriți să continuați navigarea pe website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie. Prelucrarea acestor date este necesară pentru inițierea relației de afaceri cu dumneavoastră și pentru respectarea prevederilor legale aplicabile domeniului nostru de activitate. Pentru mai multe informații privind modul în care prelucrăm datele cu caracter personal vă invităm să accesați:


Componenta IMM INVEST ROMÂNIA este destinată susținerii mediului antreprenorial, facilitând accesul la finanțare a întreprinderilor mici și mijlocii şi întreprinderilor mici cu capitalizare de piaţă medie, inclusiv profesioniștii, prin accesarea unuia sau a mai multor credite pentru realizarea de investiții sau credite/linii de credit pentru capital de lucru, inclusiv pentru cheltuieli de refinanțare a altor credite de investiții sau cheltuieli destinate achiziției de părți sociale și acțiuni, garantate de către FNGCIMM în numele și contul statului român, prin Ministerul Finanțelor.


  • CHELTUIELI ELIGIBILE: achiziția de echipamente și utilaje de construcții, logistică industrială;

  • construcția, achiziția, amenajarea de hale pentru uz propriu;

  • achiziția de echipamente, softuri, consultanță pentru transformarea digitală a beneficiarilor care derulează contracte în sectorul construcții;

  • aachiziția de echipamente în vederea alinierii la obiectivele de mediu care să genereze eficiența consumului propriu, panouri solare, stații de biogaz, stații de reciclare;

  • finanțarea capitalului de lucru pentru achiziția de materiale de construcții, combustibil, energie;

  • plata salariilor pentru IMM-urile care derulează contracte în sectorul construcții; achiziția de acțiuni și părți și sociale.


Articolul 55(1) Comitetul executiv are următoarele atribuții:ș) propune adunării generale cuantumul indemnizațiilor, precum și numărul și funcțiile personalului necesar a fi încadrat cu contract individual de muncă sau contract de prestări servicii în cadrul asociației de proprietari pentru buna administrare, gestionare și funcționare a condominiului, în limita bugetului de venituri și cheltuieli;


As incepe prin a mentiona ca nu administratorul deschide contul bancar, ci presedintele. Sigur ca acesta il poate imputernici pe administrator sa o faca, dar initiativa sta la presedinte. Aflam asta de aici:Articolul 57Președintele asociației de proprietari are următoarele atribuții:a) în baza mandatului acordat de adunarea generală reprezintă asociația de proprietari în relațiile cu terții, inclusiv în acțiunile în instanță;


Buna ziua sigur hotararea luata intr-o Adunare Generala valabil intrunita este obligatorie pana cand este suspendata de o instanta la sesizarea unei persoane interesate din cunostiintele mele legea nu indica o anume perioada a anului pentru colectarea fondurilor deci hotararile Adunarii pot reglementa in aceasta privinta v-am raspuns cu placere!


Da. Asociatii pot stabili sa imprumute firma la o anumita rata a dobanzii, stipulata in contractul de imprumut. Partile sunt libere sa stabileasca, in conventii, rata dobanzii atat pentru restituirea unui imprumut a unei sume de bani la termen, cat si pentru intarzierea la plata unei a unei obligatii banesti.


Inainte ca administratorii / asociatii sa crediteze societatea, este nevoie de intocmirea unui contract de creditare societate (contract de imprumut), pentru a se putea justifica provenienta lichiditatilor aduse in societate de catre administratori / asociati.


In ceea ce priveste restituirea sumei imprumutate, aceasta se poate achita fie prin virament bancar, fie in numerar, insa cu respectarea prevederilor Legii nr. 70/2015 pentru intarirea disciplinei financiare.


Buna ziua! A vrea sa stiu daca se mai pot recupera creditari de societate efectuate mai demult(de peste 10 ani) pentru care nu se mai gasesc contractele de creditare. Exista posibilitatea recuparii acestori bani? Multumesc,


About

Welcome to the Southeast Group! You can connect with other m...

Members

bottom of page